6.28.2015

Taranto ターラント...Martina Franca 6

Martina Franca, final.

Trulli Trulli Trulli (笑)...trulli特集です(^ν^)
Every photo is Trulli. XD


この屋根が可愛くて大好き♥︎ Mi ancora recordo il tocco di questi tetti. :D
I truly love these roofs...I remember the touch of these roofs when I put my hands on them.
I felt a magical power from them...it's not  a lie. Anyway...so adorable & lovely!


Trulliたちw、私のこと覚えていてくれるかなぁ?(笑)
Hey, dear roofs, trulli...do you still remember me and my touch? (°◡°♡).:。


空・雲と一緒に写すと…
Trulli with cloud and sky...


芸術的だと思いませんか!?
are pretty artistic!


これは煙突かな?
A chimney?


うーん、1つ先っぽが欠けてる…(;_;)
ow, sorry, a point is missing...


こちらは晴れている日に撮影した写真。
I took this pic on a sunny day. :D


トリコロールですね!!《≡^o^》
Brilliant tricolor ☆ Tricolore brillante


空の青さと、白い壁、赤いドアが
この場所にとてもよくマッチしていると思います。
Blue sky, white wall and the red door.
I think these elements match well to this place.

#iltrulloveltrico

0 件のコメント:

コメントを投稿